UVJETI


UVJETI

 

I. OSNOVNE ODREDBE

1. Ovi Opći uvjeti (u daljnjem tekstu "Uvjeti i odredbe") izdaju se u skladu s člancima 1751 na dalje Zakon br. 89/2012 Građansko pravo (u daljnjem tekstu: Građansko pravo )

Ime: MASANTA s.r.o.

sa sjedištem: Dolnocholupická 915/65, 143 00 Praha 4

ID: 25730533

Porezni identifikacijski broj: CZ25730533

upisano u Trgovački registar Općinskog suda u Pragu, Odjeljak C, Registar 65055.

 

Kao ekskluzivni distributer tvrtke

 

GOOD MASK s.r.o.

IC: 09112286

Porezni identifikacijski broj: CZ09112286

sa sjedištem: Balbínova 529/1, Prag, 12000, Češka

upisano na Općinski sud u Pragu 27. travnja 2020

e-mail: info@goodmask.org

broj telefona: +385 99 8621 182

www.goodmask.hr

 

(u daljnjem tekstu "prodavač")

 

2. Ovi uvjeti i odredbe uređuju međusobna prava i obveze prodavatelja i fizičke osobe koja sklapa ugovor o kupnji izvan svoje tvrtke kao potrošač ili u svojoj tvrtki (u daljnjem tekstu "kupac") putem web sučelja na web stranicu www. .goodmask.si (u daljnjem tekstu "internetska trgovina").

3.Osiguravanje uvjeta poslovanja sastavni je dio kupoprodajnog ugovora. Odstupanja od odredbi prodajnog ugovora imaju prednost nad odredbama ovih uvjeta i odredbi:

4.Ovi uvjeti i kupoprodajni ugovor su napravljeni na na češkom jeziku.

5. Svi ugovorni odnosi su u skladu sa zakonodavstvom Republike Češke.

 

II. INFORMACIJE O PROIZVODIMA I CIJENI

1. Podaci o proizvodu, uključujući cijene pojedinih proizvoda i njihove glavne karakteristike, dostupni su za pojedinačne proizvode u katalogu internetske trgovine. Cijene proizvoda iskazane su s uključenim porezom na dodanu vrijednost, svim pripadajućim naknadama i troškovima povrata proizvoda, ako se proizvod po svojoj prirodi ne može vratiti uobičajenom poštanskom rutom. Cijene proizvoda vrijede sve dok su prikazane u internetskoj trgovini. Ova odredba ne sprečava sklapanje kupoprodajnog ugovora po pojedinačno dogovorenim uvjetima.

2.Sve prezentacije proizvoda navedene u katalogu internetske trgovine informativne su prirode i prodavatelj nije obvezan sklopiti kupoprodajni ugovor u vezi s tom robom.

3. Informacije o troškovima vezanim uz pakiranje i dostavu proizvoda objavljuju se u internetskoj trgovini. Podaci o troškovima vezanim uz pakiranje i dostavu proizvoda navedenih u internetskoj trgovini vrijede samo u slučajevima kada se proizvodi dostavljaju na teritoriju Slovenije.

4. Popusti na kupovnu cijenu proizvoda ne smiju se međusobno kombinirati, osim ako se prodavač drugačije ne dogovori s kupcem.

 

III. NARUDŽBE I UGOVOR O KUPNJI

1. Troškove koje kupac ima zbog korištenja daljinskih komunikacijskih sredstava u vezi sa narudžbom proizvoda (troškovi internetske veze, troškovi telefonskog poziva) snosi kupac sam. Ovi se troškovi ne razlikuju od osnovne stope.

2. Kupac može naručiti robu na sljedeće načine:

  • putem osobnog računa kupca ako ste se već registrirali kao korisnik u internetskoj trgovini
  • popunjavanje obrasca za narudžbu bez registracije.

3. Kupac prilikom narudžbe bira robu, broj komada, način plaćanja i isporuku.

4.Prije narudžbe kupac može provjeriti i promijeniti podatke unesene u narudžbi. Kupac narudžbu šalje prodavaču klikom na gumb za kupnju. Podatke koje je kupac dao prodavaču, prodavač smatra ispravnim. Uvjet za valjanost narudžbe je ispunjavanje svih obveznih podataka u obrascu za narudžbu i potvrda kupca da je pročitao ove uvjete.

5.Odmah nakon primitka narudžbe, prodavatelj će poslati kupcu potvrdu o primitku narudžbe na adresu e-pošte koju je kupac upisao prilikom narudžbe. Ova potvrda je automatska i ne smatra se ugovorom. Potvrdu prate trenutni uvjeti poslovanja prodavatelja. Kupoprodajni ugovor zaključuje se tek nakon što prodavač prihvati narudžbu. Obavijest o primitku narudžbe dostavlja se na e-adresu kupca. / Odmah nakon primitka narudžbe, prodavač će poslati kupcu potvrdu o primitku narudžbe na adresu e-pošte koju je kupac unijeo prilikom narudžbe. Ova se potvrda smatra zaključenjem ugovora. Potvrdu prate trenutni uvjeti poslovanja prodavatelja. Kupoprodajni ugovor zaključuje se potvrdom narudžbe od strane prodavatelja na e-mail adresu kupca.

6. U slučaju da prodavatelj ne može udovoljiti bilo kojem zahtjevu navedenom u narudžbi, izmijenjenu će ponudu poslati na e-adresu kupca. Izmijenjena ponuda smatra se novim nacrtom kupoprodajnog ugovora i u tom se slučaju kupoprodajni ugovor zaključuje kupčevom potvrdom prihvaćanja ove ponude prodavaču na njegovu e-adresu navedenu u ovim uvjetima.

7. Sve narudžbe koje je prodavatelj prihvatio obvezujuće su. Kupac može otkazati narudžbu sve dok kupac ne primi obavijest o primitku narudžbe od prodavatelja. Kupac može otkazati narudžbu telefonom na telefonski broj prodavatelja ili e-mail naveden u ovim uvjetima.

8.U slučaju očite tehničke pogreške prodavača u navođenju cijene proizvoda u internetskoj trgovini ili tijekom narudžbe, prodavatelj nije dužan isporučiti robu kupcu za ovu očito netočnu cijenu, čak i ako automatska potvrda o primitku narudžbe poslana kupcu u skladu s ovim uvjetima. Prodavač bez nepotrebnog odgađanja obavještava kupca o nedostatku i na njegovu e-adresu šalje mu izmijenjenu ponudu. Izmijenjena ponuda smatra se novim nacrtom kupoprodajnog ugovora i u takvom se slučaju kupoprodajni ugovor zaključuje s potvrdom da ju kupac prihvaća preko e-pošte prodavatelja.

 

IV. RAČUN KUPACA

1. Na temelju registracije kupca u internetskoj trgovini, kupac može pristupiti svom korisničkom računu. Kupac može naručiti proizvode ili sa svog korisničkog računa ili ih naručiti bez registracije.

2. Pri registraciji na račun kupca i prilikom narudžbe proizvoda, kupac je dužan pružiti sve podatke ispravno i istinito. Kupac je dužan ažurirati podatke dane na korisničkom računu u slučaju bilo kakve promjene. Podatke koje kupac daje na račun kupca i prilikom naručivanja proizvoda prodavatelj smatra ispravnim.

3. Pristup korisničkom računu osiguran je korisničkim imenom i lozinkom. Kupac je dužan zaštititi povjerljivost podataka potrebnih za pristup svom korisničkom računu. Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakvu zlouporabu računa kupca od strane trećih strana.

4. Kupac nema pravo koristiti račun kupca trećim stranama.

5. Prodavatelj može otkazati korisnički račun, posebno ako kupac više ne koristi njegov korisnički račun ili ako kupac krši svoje obveze iz kupoprodajnog ugovora ili ovih uvjeta.

6. Kupac je svjestan da korisnički račun možda neće biti dostupan 24 sata dnevno, posebno u pogledu potrebnog za održavanje hardvera i softvera dobavljača ili potrebnog održavanja hardvera i softvera od strane trećih strana.

 

V. UVJETI PLAĆANJA I DOSTAVE PROIZVODA

1. Cijenu proizvoda i sve troškove povezane s isporukom proizvoda prema kupoprodajnom ugovoru kupac može platiti na sljedeće načine:

  • prijenos na bankovni račun prodavatelja: CZ24 2010 0000 0020 0007 0593, kojim upravlja Fio banka s.r.o.
  • bankovna kartica

2.Kupac je, zajedno s kupoprodajnom cijenom, dužan prodavatelju nadoknaditi troškove povezane s pakiranjem i isporukom proizvoda u dogovorenom iznosu. Ako u nastavku nije izričito navedeno, nabavna cijena uključuje i troškove povezane s isporukom proizvoda.

3. U slučaju plaćanja s gotovinom, kupnja se plaća prilikom primanja proizvoda. U slučaju bezgotovinskog plaćanja, kupoprodajna cijena plaća se odmah nakon zaključenja kupoprodajnog ugovora.

4. U slučaju internetskog plaćanja ("gateway plaćanje"), kupac slijedi upute relevantnog davatelja usluga elektroničkog plaćanja.

5. U slučaju bezgotovinskog plaćanja putem naloga za plaćanje, obveza kupca da plati kupnju ispunjava se kada je odgovarajući iznos vidljiv na bankovnom računu prodavatelja.

6. Prodavatelj neće zahtijevati predujam ili drugu sličnu uplatu od kupca. Plaćanje kupoprodajne cijene prije slanja proizvoda ne predstavlja predujam kupnje.

7. U skladu sa Zakonom o registraciji prodaje, prodavatelj mora izdati potvrdu (račun) kupcu. Istodobno, obvezan je kod svog porezni upravitelj prijaviti internetski prihod najkasnije u roku od 48 sati od prodaje.

8. Proizvod je isporučena kupcu:

  • na adresu koju je odredio kupac narudžbe
  • Na mjestu sakupljanja s popisa koji je odredio kupac

9. Način isporuke odabire se prilikom naručivanja proizvoda.

10. Troškovi dostave proizvoda, ovisno o načinu slanja i prihvaćanja proizvoda, navedeni su u nalogu kupca i u potvrdi narudžbe od strane prodavatelja. Ako se način prijevoza naruči na temelju specifičnog zahtjeva kupca, kupac snosi rizik i sve dodatne troškove povezane s tim načinom prijevoza.

11. Ako je prema kupoprodajnom ugovoru prodavatelj dužan dostaviti robu na mjesto koje je kupac odredio u narudžbi, kupac je dužan preuzeti robu po isporuci. U slučaju da se iz razloga kupca naručeni proizvodi moraju isporučiti više puta ili drugačije nego što je navedeno u narudžbi, kupac je dužan platiti troškove povezane s ponovljenom isporukom proizvoda odnosno troškovi povezani s drugačijim načinom isporuke.

12. Nakon preuzimanja proizvoda od prijevoznika, kupac je dužan provjeriti cjelovitost ambalaže proizvoda i u slučaju nedostataka odmah obavijestiti prijevoznika. U slučaju uništenog pakiranja, što znači neovlašten ulazak u pošiljku, kupac pošiljku ne mora preuzeti od prijevoznika.

13. Prodavatelj će kupcu izdati račun. Račun se šalje na elektronsku adresu kupca. / Račun je priložen uz isporučenu robu.

14. Kupac stječe vlasništvo nad robom plaćanjem pune nabavne cijene proizvoda, uključujući troškove isporuke te preuzimanjem proizvoda. Odgovornost za slučajno uništavanje, oštećenje ili gubitak proizvoda prelazi na kupca u trenutku primitka proizvoda ili u trenutku kada je kupac bio dužan preuzeti robu, ali to nije učinio te s time krši kupoprodajni ugovor.

 

VI. POVLAČENJE UGOVORA

1. Kupac koji je sklopio kupoprodajni ugovor izvan svog poslovanja te kao potrošač, ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora.

2. Razdoblje za odustajanje od ugovora je 14 dana od:

  • dana primitka proizvoda
  • datuma primitka posljednje pošiljke, ako je predmet ugovora više vrsta proizvoda ili isporuka u nekoliko dijelova
  • dana primitka prve pošiljke, ako je predmet ugovora ponovljena redovita isporuka pošiljke.

3. Kupac, između ostalog, ne može,  odustati od kupoprodajnog ugovora:

  • za pružanje usluga, ako su ispunjene uz njegov prethodni izričiti pristanak prije isteka razdoblja za odustajanje i prodavatelj je kupca obavijestio prije sklapanja ugovora da u takvom slučaju nema pravo odustati od ugovora,
  • o isporuci proizvoda ili usluga, čija cijena ovisi o oscilacijama na financijskom tržištu, bez obzira na volju prodavatelja, a koje se mogu dogoditi tijekom razdoblja povlačenja,
  • opskrba alkoholnim pićima, koja se može isporučiti tek nakon trideset dana i čija cijena ovisi o oscilacijama na financijskom tržištu, bez obzira na volju prodavača,
  • o isporuci proizvoda koja je modificirana prema željama kupca ili za osobu u čije je ime naručio,
  • opskrba kvarljivom robom i robom koja je nakon isporuke nepovratno pomiješana s drugom robom,
  • isporuka proizvoda u zatvorenoj ambalaži koju je kupac uklonio iz ambalaže i ne može je vratiti iz higijenskih razloga,
  • isporuka audio ili video zapisa ili računalnog programa ako je otvorio originalno pakiranje,
  • dostava novina, časopisa ili magazina,
  • isporuka digitalnog sadržaja, ako nije isporučen na fizičkom mediju i isporučen je uz prethodni izričiti pristanak kupca prije isteka razdoblja povlačenja, a prodavač je kupca obavijestio prije sklapanja ugovora da će u takvom slučaju nema pravo odustati od ugovora.
  • u ostalim slučajevima navedenim u 1837. članku Građanskog zakonika.

4. Da bi ispunio rok za povlačenje, kupac mora poslati izjavu o odustajanju u navedenom roku za odustajanje.

5. Za odustajanje od kupoprodajnog ugovora, kupac može koristiti standardni obrazac za odustajanje od prodavatelja. Otkaz od kupoprodajnog ugovora kupac će poslati na e-adresu ili adresu isporuke prodavatelja navedene u ovim uvjetima. Prodavatelj će kupcu potvrditi primitak obrasca.

6. Kupac koji je odustao od ugovora dužan je vratiti robu prodavaču u roku od 14 dana nakon odustajanja od ugovora. Kupac snosi troškove povezane s vraćanjem proizvoda prodavaču, čak i ako se proizvod zbog svoje prirode ne može vratiti redovnom poštom.

7. Ako kupac odustane od ugovora, prodavatelj će odmah, ali najkasnije 14 dana nakon odustajanja od ugovora, vratiti sva sredstva, uključujući primljene od njega troškove isporuke, na isti način. Prodavatelj će kupcu vratiti primljena sredstva samo na drugi način ako se kupac s tim složi i ako neće imati dodatnih troškova.

8. Ako je kupac odabrao izbor koji nije najjeftiniji način isporuke koji nudi prodavač, kupac će nadoknaditi troškove isporuke proizvoda u iznosu koji odgovara najjeftinijem ponuđenom načinu isporuke proizvoda.

9. Ako kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, prodavač nije dužan vratiti kupcu primljena sredstva prije nego što kupac preda robu ili dokaže da je robu poslao prodavaču.

10. Kupac mora prodavaču vratiti robu neoštećenu, neobrađenu i nekontaminiranu, po mogućnosti u originalnom pakiranju. Prodavatelj ima pravo jednostrano poravnati pravo na naknadu štete nanesene proizvodima protiv prava kupca na povrat.

11. Prodavač može odustati od ugovora o prodaji zbog prodaje zaliha, nedostupnosti proizvoda ili ako je proizvođač, uvoznik ili dobavljač proizvoda prestao s proizvodnjom ili uvozom proizvoda. Prodavatelj mora odmah obavijestiti kupca putem adrese e-pošte naznačene u narudžbi i vratiti mu u roku od 14 dana od obavijesti o povlačenju iz kupoprodajnog ugovora sva sredstva, uključujući troškove isporuke primljene od njega na isti način na koji je primio ili na način koji je odredio kupac.

12. Ako kupac ne ispuni ispravno adresu za dostavu i narudžba se vrati, GOOD MASK NIJE odgovorna za produženo vrijeme isporuke i povrata pošiljke te za troškove koji će nastati prilikom slanja druge pošiljke. Povratak obično traje 3 do 5 tjedana, jer je izuzetno spor. Uvijek provjerite je li adresa za dostavu što je moguće potpunija i točnija. Prezime koje navedete mora biti isto kao i na vašem zvonu / poštanskom sandučiću. Ako nije privatna adresa, u polje "tvrtka" unesite naziv trgovine, ureda ili mjesta na kojem želite primiti dostavu.

13.  Potvrđivanjem ovih uvjeta kupac pristaje platiti drugu poštarinu u slučaju povrata za nepotpunu adresu koje nije ispunio i za pošiljke koje nisu zatražene na vrijeme.

 

VII. PRAVA IZ NEISPRAVNE PERFORMANSE (NEPOTPUNI PROIZVODI)

1. Prodavatelj je odgovoran za isporuku proizvoda kupcu bez ikakvih oštećenja. Prodavač je odgovoran prema kupcu da osigura:

  • da proizvod ispunjava karakteristike o kojima su se stranke dogovorile. Ako ne postoji poseban sporazum, primjenjuju se karakteristike koje je prodavač ili proizvođač opisao ili očekivanja koja kupac ima u vezi s prirodom proizvoda i koja su u skladu s oglašavanjem istog proizvoda,
  • proizvod je prikladan za svrhu koju je prodavač naveo za njezinu upotrebu ili za koju se takva proizvod obično koristi,
  • proizvod u kvaliteti ili izradi odgovara dogovorenom uzorku ili modelu ako je kvaliteta ili dizajn napravljen u skladu s dogovorenim uzorkom ili modelom,
  • proizvod je u odgovarajućoj količini, mjeri ili težini i proizvod je skladan sa svim zakonskih propisima.

2. Prodavatelj je odgovoran za neispravne performanse barem onoliko koliko još uvijek postoje obveze zbog neispravnih performansi proizvođača. U suprotnom, kupac ima pravo zatražiti nedostatak proizvoda široke potrošnje u roku od 24 mjeseca od primitka.

3. Ako prodani proizvodi, njihova ambalaža, upute ili reklame koje prate proizvode u skladu s drugim zakonima ukazuju na razdoblje tijekom kojeg se proizvodi mogu koristiti, primjenjuju se odredbe o osiguranju kvalitete. Osiguravajući kvalitetu, prodavatelj se obvezuje da je proizvod prikladan za uobičajenu uporabu određeno vrijeme ili da će zadržati svoja uobičajena svojstva. Ako je kupac opravdano kritizirao prodavatelja zbog nedostataka na proizvodima, razdoblje za ostvarivanje prava na neispravnost ili jamstveno razdoblje neće teći tijekom razdoblja tijekom kojeg kupac ne može koristiti robu s oštećenjima.

4. Odredbe prethodnog stavka Uvjeta neće se primjenjivati ​​na robu:

  • koji se prodaje po nižoj cijeni zbog pogreške za koju je i dogovorena niža cijena
  • za trošenje proizvoda zbog uobičajene upotrebe proizvoda s nedostatkom koji odgovara razini varijabilne i uobičajene uporabe od strane kupca 

Pravo na neispravnu izvedbu ne pripada kupcu ako je prije prihvata proizvoda znao da je proizvod neispravna ili ako je kupac sam prouzročio nedostatak.

5. U slučaju greške, kupac može podnijeti prigovor prodavaču i zatražiti:

  • zamjena za novi proizvod,
  • popravak proizvoda,
  • razumni popust na kupovnu cijenu,
  • povlačenje ugovora.

6. Kupac ima pravo odustati od ugovora:

  • ako proizvod ima materijalni nedostatak,
  • ako se stvari ne mogu pravilno koristiti zbog ponavljanja kvara ili pogrešaka nakon popravka,
  • u slučaju velikog broja nedostataka na proizvodima.

7. Kršenje ugovora bitno je ako je stranka već znala ili je trebala znati u vrijeme sklapanja ugovora da druga strana ne bi sklopila ugovor da je predvidjela kršenje ugovora.

8. U slučaju nedostatka koji predstavlja manju povredu ugovora (bez obzira na to je li kvar otklonjen ili nepopravljiv), kupac ima pravo otkloniti kvar ili dobiti razumni popust na kupovnu cijenu.

9. Ako nakon popravka još uvijek postoji ponavljajući nedostatak (obično treći zahtjev za isti nedostatak ili četvrti zbog različitih nedostataka) ili proizvod ima mnogo nedostataka (obično barem tri nedostatka istodobno), kupac ima pravo zahtijevati popust ili odustati od ugovora.

10. U slučaju prigovora prodavaču, kupac mora obavijestiti koje je pravo odabrao. Promjena izbora bez pristanka prodavatelja moguća je samo ako je kupac zatražio otklanjanje nedostatka, koji se pokaže nepopravljivim. Ako kupac na vrijeme ne odabire svoje pravo za bitnu povredu ugovora, ima ista prava kao u slučaju manje povrede ugovora.

11. Ako popravak ili zamjena proizvoda nisu mogući, kupac može, odustajanjem od ugovora, zahtijevati povrat kupnine u cijelosti.

12. Ako prodavatelj dokaže da je kupac već uzrokovao kvar na proizvodima prije prihvaćanja ili sam, prodavač nije dužan ispuniti kupčev zahtjev.

13. Kupac se ne može žaliti na sniženu robu iz razloga što je proizvod snižen.

14. Prodavatelj je dužan prihvatiti žalbu u svim podružnicama u kojima se žalba može prihvatiti ili u sjedištu tvrtke ili na poslovnom mjestu. Prodavatelj je dužan izdati pisanu potvrdu kupcu kada je kupac iskoristio pravo, koji je sadržaj reklamacije i koji način postupanja s reklamacijom kupac traži i potvrdu o datumu i načinu rješavanja reklamacije, uključujući potvrdu popravka i trajanja ili pismeno obrazloženje.

15. Prodavatelj ili njegov ovlašteni zaposlenik prigovor će riješiti u najkraćem mogućem roku, dok u složenim slučajevima ima pravo razriješiti prigovor u roku od tri radna dana. Ovo razdoblje ne uključuje vrijeme prikladno za vrstu proizvoda ili usluge potrebno za profesionalnu procjenu nedostatka.

Prigovori, uključujući uklanjanje nedostataka, moraju se riješiti odmah, ali najkasnije u roku od 30 dana od dana prigovora, osim ako se prodavač i kupac ne dogovore za dulje vrijeme.

Istek tog razdoblja smatra se bitnom povredom ugovora i kupac ima pravo raskinuti ugovor o kupnji.

Vrijeme podnošenja zahtjeva smatra se trenutkom kada prodavatelj prihvati volju kupca (ostvarujući pravo na neispravnu izvedbu).

16. Prodavatelj pismeno obavještava kupca o rezultatu prigovora.

17. Pravo na neispravnu izvedbu ne pripada kupcu ako je kupac prije preuzimanja proizvoda znao da proizvoda ima nedostatak ili ako je kupac sam prouzročio nedostatak.

18. U slučaju osnovane reklamacije, kupac ima pravo na naknadu namjerno nastalih troškova nastalih u vezi s reklamacijom. Kupac može iskoristiti ovo pravo od prodavatelja u roku od mjesec dana nakon isteka jamstvenog roka, u protivnom ga sud ne mora odobriti.

19. Kupac može odabrati način prigovora.

20. Prava i obveze ugovornih strana u pogledu prava koja proizlaze iz nedostatka provedbe uređena su od 1914. do 1925., članka,  od 2099. do 2117. članka  te od 2161. do 2174. članka Građanskog zakonika i zakona br. 634/1992 o zaštiti potrošača.

21. Druga prava i obveze stranaka koje se odnose na odgovornost prodavatelja za nedostatke uređuju se prodavačevim postupkom žalbe.

 

VIII. KORESPODENCA 

1. Stranke mogu svu pisanu korespondenciju priopćiti e-poštom.

2. Kupac će dostaviti dopise prodavaču na adresu e-pošte navedenu u ovim uvjetima. Prodavatelj dostavlja kupcu korespondenciju na e-adresu navedenu u računu kupca ili u narudžbi.

 

IX. OSOBNI PODACI

1. Svi podaci koje navedete u našem sudjelovanju povjerljivi su i tretirat će se kao takvi. Ako nam za to ne date pismeno dopuštenje, nećemo koristiti vaše podatke u bilo koje druge svrhe osim za izvršavanje ugovora. U skladu sa zakonom, imamo pravo koristiti vašu e-adresu na koju se mogu slati komercijalne poruke, osim ako to izričito odbijete. Te se poruke mogu odnositi samo na sličnu ili srodnu robu i mogu se u bilo kojem trenutku otkazati pretplata na jednostavan način (slanjem izjave, e-poštom ili klikom na vezu u komercijalnoj poruci). U tu svrhu adresa e-pošte čuvat će se 3 godine od zaključenja zadnjeg ugovora između stranaka.

2. Detaljnije informacije o zaštiti osobnih podataka nalaze se u Pravilima o privatnosti.

 

X. IZVANREDNO RJEŠAVANJE SPOROVA

1. Češka uprava za nadzor trgovine, osnovana na adresi Štěpánská 567/15, 120 00 Prag 2, IC: 000 20 869, internetska adresa: https://adr.coi.cz/cs, odgovorna je za vanjsko rješavanje potrošačkih sporova koji proizlaze iz kupoprodajnog ugovora.

Platforma za internetsko rješavanje sporova na adresi http://ec.europa.eu/consumers/odr može se koristiti za rješavanje sporova između prodavatelja i kupca na temelju kupoprodajnog ugovora.

2. Europsko potrošačko središte Češka, osnovano na adresi Štěpánská 567/15, 120 00 Prag 2, web adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz, kontakt je u skladu s Uredbom (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 21. svibnja 2013. o mrežnom rješavanju sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22 / EC (Uredba o internetskom rješavanju potrošačkih sporova).

3. Prodavatelj ima pravo prodati robu na temelju odobrenja za stavljanje u promet. Licenciranje trgovine provodi u okviru svoje nadležnosti nadležni ured za licenciranje trgovine. Češko tijelo za kontrolu trgovine također nadgleda poštivanje Zakona o zaštiti potrošača br. 634/1992

 

X. ZAVRŠNE ODREDBE

1. Svi sporazumi između prodavatelja i kupca su prema zakonima Češke Republike. Ako odnos uspostavljen kupoprodajnim ugovorom sadrži međunarodni element, stranke se slažu da je odnos uređen zakonom Češke Republike. To ne utječe na prava potrošača koja proizlaze iz općenito obvezujućih pravnih propisa.

2. Prodavatelj nije vezan nikakvim kodeksima ponašanja u odnosu na kupca u smislu odredbi prvog stavka, e) alineje 1826. članka Građanskog zakonika.

3. Sva prava na web mjestu prodavatelja, posebno autorska prava na sadržaj, uključujući izgled stranice, fotografije, filmove, grafike, zaštitne znakove, logotipe i drugi sadržaj i elemente, pripadaju prodavaču. Zabranjeno je kopiranje, modificiranje ili drugačija uporaba web stranice ili bilo kojeg njezinog dijela bez pristanka prodavatelja.

4. Prodavatelj nije odgovoran za pogreške uzrokovane ometanjem treće strane u internetskoj trgovini ili njegovom uporabom koja je suprotna njegovoj svrsi.

Kada koristi internetsku trgovinu, kupac ne smije koristiti postupke koji bi mogli negativno utjecati na njezin rad i ne smije obavljati bilo kakvu aktivnost koja bi omogućila njemu ili trećim stranama da ometaju ili koriste softver ili druge komponente internetske trgovine i koriste mrežne pohrane ili njegove dijelove ili softver na način koji bi bio u suprotnosti s njegovom svrhom ili namjerom.

5. Kupac stoga preuzima rizik od promjene okolnosti u smislu 1765. članka 2. stavka Građanskog zakonika.

6. Kupoprodajni ugovor, uključujući uvjete poslovanja, prodavatelj će arhivirati u elektroničkom obliku i neće mu biti dostupan.

7. Prodavatelj može izmijeniti ili dopuniti tekst uvjeta i odredbi. Ova odredba neće utjecati na prava i obveze koje proizlaze iz razdoblja valjanosti prethodne verzije uvjeta.

8. Uzorak obrasca za povlačenje ugovora nalazi se u odjeljku "Povrat".

Ovi Uvjeti stupaju na snagu 4. svibnja 2020