Dostava i povratak


Dostava

Dostavljamo po cijeloj Hrvatskoj.

Nakon što izvršite narudžbu, poslat ćemo vam e-poruku s potvrdom kupnje kako biste mogli provjeriti jesu li podaci o otpremi točni.

Pošiljku možete naručiti s kućnom dostavom ili je sami preuzeti odabirom jednog od ponuđenih mjesta preuzimanja po vašem izboru. Pošiljke se šalju s Hrvatskom poštom i DPD tvrtkom.

 

Troškovi dostave

Paušalna dostava u Hrvatsku iznosi 49,99 HRK.

Za narudžbe veće od 299,99 HRK omogućena je besplatna dostava

Prilikom narudžbe odaberite način dostave iz dostupne ponude.

 

Rok isporuke

Pošiljke će biti isporučene za 2-4 radna dana.

Vrijeme dostave računa se od trenutka kada pošiljka napusti naša skladišta do trenutka kada stigne na adresu koju ste naveli za dostavu.

Narudžba će biti poslana nakon što je uplata vidljiva. Za narudžbe izvršene putem bankovnog prijenosa, a ne putem internetskog plaćanja, potvrda uplate i prijenosa može potrajati nekoliko dana.

Ako kurirska tvrtka vrati paket u naše urede zbog pogreške na adresi koju je naveo kupac ili nakon dva pokušaja dostave, kupac snosi troškove povrata i slanje nove pošiljke.

 

Praćenje pošiljke

Ako ste registrirani korisnik, imati ćete pristup statusu svoje narudžbe u odjeljku "Narudžbe" na svom računu u e-trgovini.

Potvrđeno: Narudžba je primljena, ali još nismo potvrdili plaćanje.

Potvrđeno i na čekanju: Neki detalji vaše narudžbe nisu točni ili jedan od proizvoda u narudžbi nije odmah dostupan. Nepotpune informacije ili mogućnost da proizvod nije dostupan može uzrokovati kašnjenje u pripremi vaše narudžbe, u tom ćemo vas slučaju kontaktirati kako bismo pojasnili detalje i ubrzali postupak pripreme vaše pošiljke.

Spremno: Narudžba je spremna i čeka za otpremu.

Poslano: Narudžba je poslana. Dobit će te paket na navedenu adresu za 2-4 dana.

Otkazano: Vaša je narudžba otkazana.

 

Povrat

Prema zakonu, kupac ima pravo raskinuti ugovor u roku od 14 dana od primitka proizvoda. Ovo pravo uvjetovano je narudžbom koja nije naručena u fizičkoj trgovini (primjer putem e-pošte, telefonske narudžbe, internetske trgovine itd.). Kupac ovo pravo može ostvariti vraćanjem proizvoda odabranim poštanskim prijevoznikom o njegovom trošku. Da biste ubrzali rješavanje odustajanja od ugovora i povrata kupoprodajne cijene, preporučujemo da uz vraćenu robu priložite potpisanu izjavu ili pismo sljedećeg sadržaja:

"Iz kupoprodajnog ugovora sklopljenog u skladu s narudžbom [broj narudžbe], na [datum narudžbe] za stavke [proizvod] jednostrano povlačim. Vraćeni iznos za uplaćene proizvode molim  vratite na račun [broj računa]". Preporučujemo da pošiljku natrag šaljete preporučeno.

  • Povrat novca plaća kupac i može se izvršiti kod prijevoznika po vašem izboru.

  • Molimo kontaktirajte nas za povratnu adresu koja se odnosi na vašu zemlju.

  • Ako je povratak rezultat neispravnog proizvoda, podmirit ćemo troškove povrata.

  • Po primitku pošiljke u našim uredima, vratit ćemo vam novce u roku od najviše 14 dana. To će se učiniti istim načinom plaćanja kojim je proizvod kupljen (karticom ili prijenosom).

Napomena: Za povrat iz osobnih razloga, troškovi jednosmjerne dostave odbijaju se od povrata novca.

Ako ste imali pravo na besplatnu pošiljku u originalnoj pošiljci (iznos kupnje veći od iznosa naznačenog za nju), a ovi uvjeti više ne postoje po povratku, iznos povrata mora se odbiti od iznosa važećeg u vrijeme otpreme.

 

Uvjeti

Vraćanje:

  • Proizvodi se moraju vratiti u roku od 14 radnih dana od datuma kada kupac najavi, da će ih vratiti.
  • Proizvodi se moraju vratiti u originalnoj kutiji / pakiranju. Ako je proizvod umotan u prozirni papir, ne smijete ga otvoriti ili oštetiti da biste ga vratili.
  • Proizvodi ne smiju biti korišteni. 
  • Proizvodi ne smije imati oštećenja, pa budite oprezni s njima kad ste u njihovom vlasništvu.

Napomena: Nemojte postavljati trake, naljepnice ili bilo što drugo što bi moglo oštetiti originalnu ambalažu i potencijalno spriječiti njezinu preprodaju.

 

Nepovratni proizvodi

Zbog svoje prirode neke proizvode nije moguće vratiti ako ih niste dobili zbog naše pogreške, te nisu proizvodi koje ste vi naručili:

  • FFP2 respiratori
  • Kirurške maske

Zbog higijene i zdravstvene zaštite, ti se proizvodi ne mogu vratiti u roku od 14 dana.


Reklamacija

Odredbe i uvjeti reklamacije su u potpunosti u skladu sa zakonom i u slučajevima koji nisu izravno riješeni ovim uvjetima žalbe, poštivat će se odredbe ovoga Zakona. Pravo na odgovornost za nedostatke (u daljnjem tekstu "Prigovori") može se ostvariti samo na proizvodima kupljenoj od prodavatelja i tijekom jamstvenog razdoblja. Duljina jamstvenog razdoblja navedena je na računu za robu. Ako tamo nije spomenuto, zakon to predviđa za 24 mjeseca, uz izuzeće predviđene zakonom.

 

Pravna osnova: 1. stavak 19. članka te 7. stavak 24. članka Zakona o zaštiti potrošača br. 634/1992 zb. i  2173. članak Građanskog zakonika br. 89/2012

 

Kupac može odustati od kupoprodajnog ugovora u svim slučajevima predviđenim zakonom. Povlačenje stupa na snagu onoga dana kada prodavatelj prihvati prihvaćanje proizvoda. Prodavatelj ima pravo ne prihvatiti prihvaćanje proizvoda od kupca ako nisu ispunjeni zakonom propisani uvjeti i uvjeti prodaje. U slučaju odustajanja od ugovora, ugovor se u cijelosti raskida i stranke su dužne vratiti sve učinke koje su već osigurale u skladu s njim.

 

U slučaju slanja tražene proizvoda prodavaču putem odabrane usluge prijevoza, kupac je dužan proizvodima priložiti cjeloviti zahtjev za reklamaciju. Ovaj se zahtjev može dobiti na nekoliko načina (preuzmite ga s Interneta, pošaljite nam zahtjev putem e-pošte, telefona ili pošte).

 

Da biste ubrzali postupak reklamacije, preporučujemo da zajedno s vraćenim proizvodima pošaljete račun, jamstveni list (ako postoji), popunjeni OBRAZAC REKLAMACIJE i detaljan opis kvara. Kupac je dužan robu pripremiti za transport kako ne bi bila oštećena.

 

Prigovore treba riješiti odmah i što je prije moguće. Ovdje se primjenjuje zakonski rok, tj. 30 dana od dana koji slijedi dan nakon podnošenja žalbe prodavatelju, osim ako se prodavač drugačije ne dogovori s kupcem. Ako se prigovor ne riješi u zadanom roku, kupac ima ista prava i obveze kao da se radi o nenadoknadivom nedostatku.

 

Na zahtjev prodavatelja, kupac je dužan što prije preuzeti riješenu reklamaciju ili se s prodavateljem dogovoriti o uvjetima prijevoza.

 

Prodavatelj će označiti zahtjev kao neprihvatljiv ako:

  • pogreška nastala nepravilnim rukovanjem ili uporabom,
  • Kvar je uzrokovan prirodnom katastrofom, nasilnom štetom ili vremenskim uvjetima